發信人: XXXXXXXXXXXXX , 信區: Love

標 題: Re: 我餵貓餵狗

發信站: 香港網站 (2004年04月23日00:26:10 星期五), 轉信

【 在 匿名 (我是匿名天使) 的大作中提到: 】

: 今日有人同我講 “你唔好覺得咁樣就覺得自己

: 做左好多野". 呢句說句好hurt, 直插入心.

: 其實我一直都好想請教果d結左婚好多年都

: 仲咁好既夫婦, 究竟佢地係點相處? 有時,

: 你珍惜人, 人地未必識得珍惜你, 正因為

: “老馮"呢樣野, 頭幾年都仲覺得你好, 再

: 過多幾年, 乜都係老馮, 你嚮唔嚮度都無

: 乜所謂…

坦白講, 係人o既問題。若佢份人本身係咁, 冇辦法, 唯有問自己, 係咪接受得佢呢個缺點。

講真, 真心愛一個人時, 必然會期望有回應 – 就算係暗戀, 就係明知冇可能, 都會渴望對方有一絲回應, 哪怕只係一個感激的微笑。愛得越深, 期望越大。呢個係人性。所以我唔覺得望有 returns 係有問題。

關鍵係, 你要問自己, 若你長期的期望係得唔到滿足o既, 你要點做, 等定係唔等, 定係調較自己心態。

總之, 我相信人唔應該長期唔開心、長期等而冇結果。

